D.U.K
Dažniausiai užduodami klausimai
Prekes galite atsiimti mūsų fizinėje parduotuvėje Kaune ir Vilniuje, Omniva, DPD, Venipak paštomatuose arba kurjeris gali jas pristatytį į Jūsų pasirinktą vietą.
Atsiimant prekes mūsų fizinėje parduotuvėje galite atsiskaityti:
– grynaisiais arba kortele;
– internetine bankininkyste (Swedbank, Luminor Bank, SEB bankas, Citadele bankas);
– kortele Venipak kurjeriui pristatant prekes į pasirinktą vietą;
– kortele atsiimant prekes iš Omniva, DPD ar Venipak paštomato;
– arba sudarant lizingo sutartį su mūsų partneriu.
Prekių krepšeliui viršijus 39 EUR – pristatysime NEMOKAMAI. Jo neviršijus, pristatymas į Jūsų nurodytą vietą kainuos 3,99 EUR, atsiimant Omniva, DPD ar Venipak paštomatuose – 2,99 EUR.
Galite apsipirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje, arba mūsų fizinėse parduotuvėse:
Kaune, adresu: Savanorių pr. 433 (automobilių stovėjimo aikštelė pastato gale).
Vilniuje, adresu: Verkių g. 27, OGMIOS miestelis
TAIP! Galime pasiūlyti kavos aparato nuomą 1-4 sav. laikotarpiui degustacijų tikslais.
TAIP! Atsineškite savo kavos aparatą į mūsų kavos aparatų servisą Kaune, adresu Gaižiūnų g. 3.
Arba
Kavos aparatą galite pristatyti arba atsiųsti į CoffeeLOFT fizinę parduotuvę Kaune arba Vilniuje.
TAIP! Mes padėsime išsirinkti geriausią variantą pagal Jūsų lūkesčius, o mūsų partneris INBANK suteiks galimybes atsiskaityti už prekes per Jums tinkamiausią laikotarpį.
100% Kavos pasitenkinimo garantija pirkėjui suteikia galimybę įsigytą nepatikusią kavą pakeisti kita rūšimi.
Ši garantija galioja 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos. Per šį laikotarpį pirkėjas turi susisiekti su mumis el. paštu info@coffeeloft.lt ir įvykdyti kavos gražinimą.
Kavos keitimu vienas pirkėjas gali pasinaudoti vieną kartą.